جهت مشاهده راهنمای جامع ارسال اطلاعات از نرم‌افزار "کارما" به سامانه مودیان مالیاتی کلیک کنید

خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی، یک ابزار ضروری و کارآمد برای مدیریت حسابداری فروشگاه‌ها می‌باشد. این نرم‌افزار به صاحبان فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا عملکرد مالی و مدیریتی خود را بهبود بخشند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چه نرم افزاری است ؟

نرم افزار حسابداری فروشگاهی، یک ابزار ضروری و کارآمد برای مدیریت حسابداری فروشگاه‌ها می‌باشد. این نرم‌افزار به صاحبان فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا عملکرد مالی و مدیریتی خود را بهبود بخشند. به سادگی کالاها و محصولات خود را تعریف و با استفاده از بارکد، فاکتور فروش صادر می‌کنند. در هر لحظه از موجودی کالا در فروشگاه خود مطلع می‌شوند و امکان ثبت تمام عملیات دریافتی و پرداختی را دارند. همچنین می‌توانند با گزارشات مالی شامل سود و زیان، تراز و دفاتر از عملکرد مالی خود در طول سال یا هر بازه زمانی دلخواه مطلع شوند.

فرق نرم افزار حسابداری فروشگاهی و سوپرمارکت  با نرم افزارهای حسابداری دیگر چیست ؟

نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی ، هایپرمارکت ، سوپرمارکت  به طور خاص برای فروشگاه ها طراحی شده اند و ویژگی های منحصر به فردی دارند که آنها را از سایر نرم افزارهای حسابداری متمایز می کند.

تفاوت های کلیدی:

  • مدیریت فروش: نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی ابزارهای قدرتمندی برای مدیریت فروش، مانند صدور فاکتور، ثبت سفارشات، پیگیری وصول مطالبات و ارائه گزارش های دقیق از فروش ارائه می دهند.
  • مدیریت انبار: این نرم افزارها کنترل دقیقی بر موجودی انبار، گردش کالا، تاریخ انقضا و سطوح حداقل و حداکثر موجودی ارائه می دهند.
  • گزارش های تخصصی: نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی گزارش های تخصصی مانند گزارش سود و زیان بر اساس کالای فروخته شده، تحلیل روند فروش و گزارش موجودی انبار ارائه می دهند.
  • قابلیت های جانبی: این نرم افزارها ممکن است قابلیت های جانبی مانند اتصال به بارکدخوان، تعریف سطوح دسترسی مختلف، پشتیبانی از چندین کاربر و ارائه نسخه های تحت وب و موبایل را ارائه دهند.

 

آیا نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای اصناف مختلف فرق می کند ؟

نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای اصناف مختلف می‌تواند تفاوت داشته باشد.

عمده تفاوت نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار که با عناوینی مانند:

  • نرم افزار حسابداری ابزار و یراق آلات ساختمانی
  • نرم افزار حسابداری سوپرمارکت ، هایپر مارکت
  • نرم افزار حسابداری آرایشی بهداشتی
  • نرم افزار حسابداری قنادی و آجیل فروشی
  • و...

معرفی می‌شوند، در لیست کد کالاهای پیش فرض آنها می‌باشد. در این نرم افزارها، جهت راحتی کار کاربر در ورود اطلاعات و کالاها، کدهای کالاهای رایج در آن صنف، در زمان نصب و راه اندازی، در دیتابیس آنها وجود دارد.

البته که در برخی اصناف مانند پوشاک، ویژگی های اختصاصی برای کالا مانند سایز و رنگ،... وجود دارد که در نسخه های دیگر حسابداری فروشگاهی وجود ندارد.

 

حداقل امکانات یک برنامه حسابداری فروشگاهی ( سوپرمارکت ، هایپرمارکت ) دارد چیست ؟

  • مدیریت فروش:
    • صدور فاکتور (نقدی، اعتباری، پیش فاکتور)
    • ثبت سفارشات
    • پیگیری وصول مطالبات
    • گزارش فروش
  • مدیریت انبار:
    • رصد موجودی کالا
    • گزارش گردش کالا
  • گزارش های مالی:
    • ترازنامه
    • صورت سود و زیان
    • گردش حساب
  • سایر امکانات:
    • تعریف سطوح دسترسی
    • پشتیبانی از چندین کاربر
    • امکان اتصال به بارکدخوان

چه پارامترهای بر قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی ( قیمت نرم افزار سوپرمارکت ) تاثیر می گذارد ؟

شرکت های مختلف الگوهای قیمت گذاری خاص خود را دارند.

برخی از شرکت ها نسخه های مختلفی برای نرم افزار خود با امکانات محدود و قیمت ارزان تولید می کنند و در ادامه برای افزودن قابلیت های مختلف به آن، هزینه مجددی دریافت می کنند. پس زمان خرید دقت کنید که قیمت نهایی نرم افزار خود را با تمام ماژول هایی که می خواهید خریداری نمایید، محاسبه کنید.

برخی دیگر از شرکت ها برای نصب نرم افزار یا اضافه نمودن قابلیت شبکه نیز هزینه ای دریافت می کنند که بعضا برابر با قیمت خود نرم افزار است. ولی به طور معمول، قیمت یک نرم افزار شامل هزینه خود نرم افزار، تعداد کلاینت ها و کاربرانی که می خواهند از آن استفاده کنند و تعداد شرکت هایی که می خواهند از آن استفاده کنند (تعداد بانک های اطلاعاتی) می باشد.

 

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی کدام است ؟‌

انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی ( نرم افزار حسابداری سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها) به نیازها و شرایط خاص هر کسب و کار بستگی دارد. برای انتخاب مناسب، باید به موارد زیر توجه کرد:

نوع کسب و کار :

در زمان خرید نرم افزار حسابداری به نوع کسب و کار خود دقت کنید برخی نرم افزارها برای کارهای تولیدی طراحی شده اند و شاید مناسب کسب و کار شما نباشند.

امکانات :

در زمان خرید به امکانات نرم افزار و تعداد کاربران آن دقت کنید ، با جستجو در بازار می توانید نرم افزار حسابداری فروشگاهی بیابید که تمام امکانات لازم را داشته باشد و نیاز به خرید ماژول های اضافه در ادامه کار نداشته باشید.

پشتیبانی :

یکی از موارد مهم در خرید نرم افزار پشتیبانی آن می باشد. دقت کنید برنامه ای را انتخاب کنید که شامل پشتیبانی تلفنی یا ریموت باشد تا در صورتی که دچار مشکل شدید به شما کمک نمایند.

قیمت:

یکی از پارامترهای مهم در خرید نرم افزار حسابداری قیمت ان می باشد. دقت نمایید قیمت های ارزان همیشه به معنی خوب بودن و کیفیت نیست و شاید در ادامه نیاز به خرید ماژول های بیشتری برا نیازمندی های خود باشید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی کارما :

نرم افزار  فروشگاهی کارما ، ساده ترین نرم افزار حسابداری بازار همزمان با امکانات بسیار زیاد می باشد. شما بدون دانش حسابداری نیز می توانید از این نرم افزار براحتی استفاده نمایید. از ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری فروشگاهی کارما می توان به :

  • قیمت مناسب
  • امکانات کامل برای مدیریت و حسابداری فروشگاه بدون نیاز به هزینه اضافی برای خرید ماژول های مختلف
  • پشتیبانی از سخت افزارهای مختلف شامل دستگاه های پوز مختلف بانکی و بارکد اسکنر ،.....
  • پشتیبانی فنی تلفنی و ریموت که می تواند زمان مشکل به شما کمک کند
  • سابقه طولانی و استفاده از نرم افزار توسط کاربران و اصناف و حسابداران مختلف

اشاره نمود که آن را به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی حال حاضر بازار تبدیل نموده است.

آموزش نرم افزار حسابداری فروشگاهی کارما :

یکی از ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری فروشگاهی و هایپرمارکت کارما ، آموزش ان می باشد . با خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی کارما یک مجموعه اموزشی کامل به شما داده خواهد شد که می توانید بدون دانش حسابداری خاصی تنها با دیدن آن با این نرم افزار کار نمایید.

پشتیبانی نرم افزار حسابداری چگونه است ؟

بستگی به نرم افزار و شرکتی که برنامه خود را خریداری می کنید ، پشتیبانی ممکن است بصورت تلفنی، از راه دور یا حضوری باشد . زمان خرید دقت نمایید که نرم افزار شامل پشتیبانی رایگان باشد، چون برخی شرکت ها برای نصب و راه اندازی و پشتیبانی آن هزینه جدا دریافت می نمایند. پشتیبانی نرم افزار حسابداری کارما رایگان است.

ایا برای کار با حسابداری فروشگاهی باید حسابدار بود ؟

هم بله هم خیر . از انجا که بخش زیادی از فروشگاه ها توان استخدام حسابدار ندارند ، بسیار مهم است که نرم افزاری را انتخاب نمایید که نیاز به دانش حسابداری نداشته باشد و کاربری آن آسان باشد . یک نرم افزار پیچیده با امکانات فراوان نه تنها مشکلات شما را حل نخواهد کرد بلکه هزینه های شما را نیز افزایش خواهد داد.

 

ایا خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای اصناف اجباری است ؟

خیر اما، از ابتدای سال 1392، اصناف زیر ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروشگاهی و صدور صورتحساب الکترونیکی شده اند:

  • واحدهای صنفی که به موجب قانون نظام صنفی ملزم به استفاده از دستگاه کارتخوان بانکی هستند.
  • واحدهای صنفی که در نظام مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کرده اند.

حتی اگر خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای صنف شما اجباری نباشد، استفاده از آن می تواند به شما در بهبود عملکرد کسب و کارتان کمک کند.

 

مودیان مالیاتی در نرم افزار حسابداری :

با توجه به اجباری شدن ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان مالیاتی برای اصناف ، یکی از نکات مهمی که زمان خرید باید به ان توجه نمایید ، این قابلیت می باشد. در صورتی که نرم افزاری که خریداری نموده اید این قابلیت را نداشته باشد، باید مجدد برنامه دیگری برای ارسال صورتحساب های خود خریداری نمایید.

 

ارزانترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی ، سوپرمارکت ، هایپرمارکت :

زمانی که شما با مباحث مالی سر و کار دارید ، نمی توان تنها به ارزان بودن توجه کنید ، شما قصد خرید نرم افزاری را دارید که با ان تمامی فاکتورها و صورتحساب های مالی خود را ثبت می کنید. نرم افزار حسابداری کارما با قیمتی مناسب بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهد.

 

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان :

نرم افزار حسابداری کارما دارای دموی رایگان می باشد . شما می توانید بصورت رایگان با تمام امکانات ان اشنا شوید و اگاهانه خرید خود را انجام دهید.

دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان :

با ثبت درخواست دموی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و سوپرمارکت کارما لینک دانلود رایگان ان برای شما ارسال می گردد . تنها کافی است به صفحه این محصول مراجعه کرده و درخواست دمو دهید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی ساده :

نرم افزار حسابداری فروشگاهی کارما ساده و راحت می باشد . این جمله ای است که تمام مشتریان به ما می گویند و ما ان را به شما منتقل می کنیم. اگر به دنبال نرم افزاری راحت و آسان می باشید ، کارما را انتخاب کنید.

 

حسابداری هایپر مارکت

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه
jsj
هنوز هیچ کامنتی ثبت نشده است
پشتیبانی